Starbucks dijeta ili Starbucks marketing

by | septembar 18, 2012

Lidija Ćulibrk, glavna i odgovorna urednica

S

vima nama koji smo započinjali raznorazne dijete, prekidali ih, nastavljali, odustajali, u suštini je jasno da svaka dijeta može da upali ako ostvarimo onu pravu meru veće potrošnje kalorija i manjeg unosa istih. Pa, što više hoćemo da smršamo ta razlika u korist potrošenih ili neunetih kalorija mora da bude veća. I na pragu smo uspeha. Ono što nas obično spreči u tome je nedostatak discipline ili neka mnogo dublja psihološka problematika koja stoji iza njega.

Svejedno je da li jedemo kod kuće, kuvano ili s nogu, u zdravom restoranu ili čak u restoranu brze hrane. Ispravljam se, nije potpuno svejedno, nešto je zdravije a nešto manje zdravo, ali gledajući na čist efekat mršavljenja – dijetu možete držati i jedući u Starbucksu, Mc Donaldsu ili obližnjoj ćevabdžinici. Uz dodatne vitamine, minerale i slične saplemente.

Takav je, navodno, i slučaj Christine Hall koja je na „Starbucks dijeti“ smršala 35 kilograma za dve godine. Lanac Starbucks se od caffe barova poslednjih godina sve više razvijao u pravcu milshake shopova u kojima neke od specijalnih poslastica kao što je ledena pepermint moka od bele čokolade imaju i preko 700 kalorija. Bez mafina.

Ipak, ona je uspela. Ili je to samo Starbucks marketing u vidu jednog od onih „words of mouth“ pravaca koji zamenjuju, dobre stare marketinške kampanje.

Zar nije ipak bilo poštenije kada se znalo šta je reklama, umesto da se sada pitamo da li je stvarno reč o „Starbucks dijeti“ ili o oglasu dobro upakovanom u dirljivu ispovest vesele bakice koja je lepo i ukusno smršala.

Tagovi: