Pozitivna energija: Organizuje svoje poslovno okruženje

by | februar 28, 2014

Odvojte nekoliko minuta svake nedelje za raščišćavanje nepotrebnih stvari sa vašeg kancelarijskog stola, oko njega, kao i iz fioka.

ofis

Uverićete se da urednost deluje izuzetno stimulativno i da to što možete da nađete sve što vam je potrebno u svakom trenutku, povećava efikasnost rada i, ujedno, smanjuje nervozu. I, nema nikakvih izgovora! Sigurno možete da izdvojite samo nekoliko minuta za ovo „mini“ sređivanje kancelarijskog prostora.

Držite kanelarijski pribor i mateijal nadohvat ruke. Razmislite o tome šta od poslovnog „alata“ najčešće upotrebljavate. Da li su to, možda, koverte? Fascikle, kalkulator ili telefon? Nakon toga, sredite svoj sto tako da ovi predmeti uvek budu lako dostupni. Takođe, sve ono što ne koristite svakog dana, obavezno sklonite sa stola.

Većina zaposlenih svakodnevno dobija veliki broj elektronske pošte, koju, po nekom automatizmu, obavezno čita. Razumljivo, većina ovih mejlova nije od suštinske važnosti za posao koji se obavlja (propagandni materijal i lična pošta), što oduzima dragoceno radno vreme.

Da biste regulisali ovaj problem, većinu poruka, nakon otvaranja, odmah prosledite nekom drugom ili je, još bolje, izbrišite. U slučaju da ste svakodnevno „bombardovani“ nekom bezveznom poštom, uklonite svoju mejl adresu sa kontakt liste. Raspitajte se kod kompjuterskih stručnjaka, ili Internet provajdera, o načinu kako to da uradite.

Autor: Life Content

Tagovi: