Spoj PROVOKACIJE i UMETNOSTI

by | jul 23, 2010

Jedino modno rešenje za sve letnje dileme, kada su u pitanju kupaći kostimi, je spoj umetnosti, provokativnosti i senzualnosti. Modna kuća „Ed Hardi“ za leto 2011. godine nudi modele za čiji dizajn je zaslužan bivši majstor tetovaže.
 
Nema boljeg mesta na Zemlji da pokažete svoj novi kupaći kostim od plaža u Majamiju, tvrde modni stručnjaci. Zbog toga se kreatori trude da upravo za smotru u Majami Biču pripreme najbolje, najkvalitetnije i najinteresantnije modele.
 

Moda

Dešavanja na pistama udaljenim tek stotinak metara od vode, još od 2004. godine od kada se održava Nedelja mode u Majami Biču, privlače brojnu publiku, kupce, kritičare i modne novinare, a u poslednje vreme prisustvo je sve više i pitanje prestiža.
 
Isti princip primenjuje se i kada je reč o dizajnerima koji će svoje kolekcije predstaviti na smotri u Majamiju. Ove godine na red je došla i modna kuća „Ed Hardi“, poznata kao omiljena među slavnim ličnostima.
 
Manekenke koje su najčešće imale naki „ukras“ u kosi, bilo da je to perje, mornarska kapa, cvet ili svetlije veštačke šiške, energičnim korakom kretale su se pistom kako bi dodatno istakle „opasnost“ pojedinih modela.
 
Šareni, gotovo sa umetničkim prikazima, izuzetno mali kupaći kostimi, modeli sa gornjim delovima poput korseta i interesantni tankini (gornji deo kupaćeg kostima koji podseća na majcu na bretele), dominirali su kolekcijom marke „Ed Hardi“ za leto 2011. godine.
 
Iako su tokom revije prikazani i modeli namenjeni jačem polu, u „moru“ ekstravagantnih i daleko brojnijih ženskih kupaćih kostima, gotovo da su prošli potpuno nezapaženo. 

Moda

Ed Hardi osnovao je modnu marku pre samo osam godina kada je odlučio da znanje koje je do tada prikupljao kao tatu-majstor primeni pri osmišljavanju odeće za plažu.
 
Tokom tog, u modnoj industriji, veoma kratkog perioda, dizajner, ali i sami odevni predmeti sa etiketom „Ed Hardi“, postali su omiljeni među slavnim ličnostima.
 
 
Kristijan Odeže otkupio je prava da proizvodi i distribuira proizvode ove marke i najpre je kao potencijalne potrošače prepoznao modne poklonike iz sveta poznatih.
 
Među prvima „uhvaćene“ su Madona (sa „Ed Hardi“ kačketom) i glumica Vupi Goldberg (u cipelama istog proizvođača).
 
Izvor: RTS

Moda

Moda

Moda

Moda

Moda

Tagovi: