Šta je IN ove sezone? Deichmann predstavio nove modne trendove za proleće/leto 2014‏

by | april 3, 2014

Kompanija Deichmann predstavila je 2. aprila na fashion brunch-u u beogradskom restoranu Panta Rei nove modne trendove za proleće/leto 2014.

18

Ove sezone u trendu je ležernost, lagani, prijatni materijali i modeli svedenih formi, ali s određenom dozom ekscentričnosti, što garantuje dobar stil, a dobar stil kod Decihmann-a uvek je u službi udobnosti.

U bogatoj ponudi, koja je već stigla u radnje širom Srbije, posebnu pažnju privlače letnje čizme i modeli sa izrezima. Veoma su popularne i salonke do gležnjeva, cipele sa punom petom, poluvisoke čizmice, kao i baletanke, mokasine, pin-ups, i uvek moderne patike. Za nešto više temperature spremne su sandale, japanke, papuče. Muškarcima je, kao i uvek kada je reč o cipelama, za nekoliko centimetara udobnije, a ovogodišnji trend poručuje „casual look“.

7

5

4

2

Kada je reč o trendi bojama, hit sezone su srebrna, zlatna, bakarna, kao i njihove „metalizirane“ varijante. Nezaobilazni modni detalji su svetlucave aplikacije, nitne, ukrasne kopče, isprepletani kaišići i lančići. U trendu su i neprolazne kombinacije boja kao što su crna i bela, ali i nežni, pastelni tonovi.

6

1

23

19

14

Deichmann, kompanija čije je sedište u Esenu, proslavila je 2013. godine vek uspešnog poslovanja. Deichmann je danas kompanija broj 1 u sektoru maloprodaje obućom u Evropi, sa 160 miliona pari prodatih cipela u 23 zemlje. Više od pola miliona modela prodato je tokom 2013. u Srbiji, gde Deichmann ima 15 radnji. U našoj zemlji Decihmann je prisutan od 2011. godine, zapošljava skoro 200 ljudi, dok grupacija u celom svetu ima 35.000 radnika.

Decihamnn je u 2014, osim sa zavidnim poslovnim rezultatima, zakoračio i novom globalnom marketinškom kampanjom. Glavna poruka i slogan kampanje oslikava misiju i viziju kompanije i glasi: Jer volimo cipele!

9

10

11

16

17

Tagovi: