Categories Fitness

10 minuta treninga koji možete praktikovati i kod kuće! Jeste li spremni?

Ako želite da budete zdravi, da dobro izgledate i da ste svakodnevno u kondicji, onda vežbanje definitivno mora da bude prioritet na vašoj listi obaveza.

Martin Gibala, predsednik Odeljenja za kineziologiju na Mak-Master Univerzitetu u Onstariju objasnio je na koji način bi trebalo da funkcionišu treninzi ako cilj želite da stavite na zdravlje.

– U pitanju je kompromis između trajanja i intenziteta – objasnio je on.

Na primer, moguće je potrošiti više energije obavljajući aktivnost većeg intenziteta kao što je trčanje uz stepenice 10 minuta, nego ako pola sata budete trčali laganim tempom.

On je ovde stavio akcenat na kardio vežbe, tačnoije kardiorespiratorni sistem, koji inače smanjuje rizik od srčlanih oboljenja ili ne daj Bože, napada.

Pročitajte i… Milan zna šta je i koliko trendi u fitnesu, a ovog puta i nas uči važnim lekcijama

Ovakav vid treninga sproveo je na univerzitetu, gde su učesnici tri puta nedeljno u toku šest nedelja praktikovali ovakav trening.

– Smanjili su rizik od hroničnih bolesti i smrti i do 15 odsto – rekao je Gibelin.

Trening možete kreirati tako što ćete trčati napolju ili ćete voziti sobni bicikl. Zagrejte se dva minuta vežbajući umerenim tempom. Zatim trčite sprint najbrže što možete 20 sekundi, a onda 2 minuta odmora. To je prva serija.

Isto ponovite tri puta.

4 komentara

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Takođe zanimljivo!