Categories Fitness

7 vežbi za savršene trbušnjake

Ravan stomak, perfektne trbušnjake i struk poput peščanog sata – izgled je kakav svaka žena želi da postigne u što kraćem roku.

Osim redukovane ishrane, veoma je važno da dame pronađu odgovarajuće vežbe koje će ih dobro preznojiti i učiniti da dosegnu dugo željene “pločice” na stomaku.

Da bi imale savršen stomak potrebno je da aktiviraju sve grupe trbušnih mišića, a to se postiže uz odgovarajuće vežbe.

Mi vam predstavljamo sedam vežbi, koje su prilagođene početnicima. Poenta nije u načinu, već u broju ponavljanja. U početku ćete ih raditi sporo i manje, ali vremeno ćete dobijati na snazi i moći ćete da povećate broj ponavljanja.

Naravno, ne odustajte čim osetite teškoću.

Prva vežba – bočni tbušnjaci

11

Lezite na leđa, noge savijte u kolenima i prebacite na jednu stranu tako da se bočni mišići istegnu. Ruke stavite iza glave i podižite torzo. Trebalo bi da osetite zatezanje bočnih trbušnih mišića.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA