Tri najbolje joga vežbe za veće i lepše grudi

Tri najbolje joga vežbe za veće i lepše grudi

SHARE

Ako zaista želite lep dekolte, postoje vežbe koje mogu pomoći da to i postignete.

Foto: Guliver/Thinkstock
Foto: Guliver/Thinkstock

Gotovo da nema pripadnice lepšeg pola koje ne žele veći obim grudi – osim onih srećnica kojima je majka priroda već podarila bujno poprsje.

Ako zaista želite lep dekolte, postoje vežbe koje mogu pomoći da to i postignete. Ove vežbe osim što povećavaju mišićnu masu i tako podižu grudi, čine tako i njihov obim većim.

Predstavljamo vam 3 joga vežbe za zatezanje, podizanje, oblikovanje i povećanje obima grudi.

1. Kobra poza
Lezite na stomak, sa ispruženim rukama i nogama. Ruke potom savijte u laktovima i oslonite se pored grudi, pa se podignite izvijajući kičmu. Šake treba da ostanu u nivou ramena, a laktovi okrenuti ka nazad. Ova vežba širi grudni koš, a samim tim povećava i obim grudi. Probajte da što više opustite mišiće dok podižete glavu, vrat i ramena. Trudite se da ne koristite ruke za podizanje, već da naprežete donje mišiće leđa. Kada postignete najvišu poziciju, zabacite glavu unazad. Karlica treba da ostane prislonjena na pod. Pokušajte da ostanete u pozi 15-20 sekundi, pa se vratiete u početni položaj. Ponovite vežbu 4-5 puta.

Pogledajte i… Kako da smanjite struk, a zadržite obline?!

Koje su još dobre vežbe za lep i veći dekolte pogledajte na sledećim stranama…

Nema komentara

Ostavite komentar