Categories Fitness

Uz pomoć ovih vežbi videćete rezultate odmah nakon prvog treninga

Svima nam je jasno da se salo ne topi za samo jedan dan. To će potvrditi i svi fitnes stručnjaci, ali s druge strane, tvrde da postoje vežbe koje su odlične za određene delove tela i koje će ih već u prvim danima treniranja oblikovati na pravi način. 

Stocksnap

Da se vežbanje zaista isplati pokazuju pokreti koje bi trebalo da uvrstite u svaki svoj sledeći trening.

Erik Sater, fitnes trener iz Merilenda, objašnjava da nam mišiću rastu tako što , uz pomoć ovih vežbi, krv brže i u većoj meri prodire do mišićnih vlakana.

Te vežbe nazivaju se vežbe “brzog trzaja”.

U časopisu “Dnevnik snage i kondicije” ovakvu tehniku vežbanja opisuju kao “pumpu”, koja pomaže da sprečimo tzv. slom mišića, do kojeg uglavnom dolazi kada kardio treningom pokušavamo da se rešimo većeg broja kilograma.

Naravno, ovakav vid treninga nije preporučljiv za česta ponavljanja, već se treninzi poput tog izvode jednom ili dva puta mesečno. Stručnjaci u teretani najbolje će objasniti zbog čega je to važno!

Povoljan efekat na vaše telo čine sledeće vežbe, a mi vam predlažemo da izaberete makar jednu od njih i uskoro ćete biti prezadovoljni:

Mrtvo dizanje

Za podignutu i savršeno oblikovanu zadnjicu ova vežba je pravi izbor. Takođe, ona angažuje veliki broj mišića, posebno leđne i mišiće nogu. Za ovu vežbu je najvažnije da leđa sve vreme budu ispravljena, a kilaža kojom se vežba mora biti prilagođena mogućnostima osobe koja izvodi vežbu.

Napomena: Ukoliko podižete tegove velike kilaže, koristite kaiš za dizanje tegova radi bezbednog izvođenja vežbe.


Kliknite na sledeću stranicu…

2 komentara

  1. Pre nego sto se krene sa vezbanjem, potrebno je nauciti pravila da bi se izbegle povrede. Negujmo na pravi nacin zdrav duh u zdravom telu!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Takođe zanimljivo!