Categories Fitness

Za lepe i istaknute mišiće: Idealne namirnice za obrok posle treninga

Suprotno određenim mišljenima, nakon fizičke aktivnosti potrebno je pojesti zdrav obrok, pre svega bogat proteinima kako bi vaše telo nadoknadilo izgubljenu energiju, a vaši mišići bili istaknuti i izvajani. Stoga, nemojte gladovati nakon treninga, i obezbedite svom telu neophodne hranljive materije kako biste bili zdravi, ali i kako bi bili uočljiviji rezultati napornog vežbanja.

Foto: Guliver/Thinkstock
Foto: Guliver/Thinkstock

Preporučuje se da prvi obrok nakon treninga bude nakon sat vremena, najviše dva, po završetku vežbanja kako biste izbegli mogući osećaj mučnine i teskobe u stomaku. Takođe, obratite pažnju na veličinu porcije, jer se može dogoditi da osetite veliku glad nakon fizičke aktivnosti, što može rezultirati prejedanjem koje morate da izbegnete.

Pročitajte i… Ovako se hrane svetski poznati fitnes treneri

Stoga nakon treninga jedite obavezno kod kuće, umereno i sporije, i obavezno popijte dovoljnu količinu vode kako biste nadoknadili izgubljenu tečnost, a u nastavku pročitajte i koje namirnice su idealan izbor za obrok nakon vežbanja.

Za kojim namirnicama da posegnete nakon treninga pročitajte na sledećim stranama…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

UREĐENJE DOMA