Za ravan stomak potrebno je samo 21 minut dnevno

Za ravan stomak potrebno je samo 21 minut dnevno

SHARE

Ako želite da imate ravan stomak, najbolje vežbe kojima ćete to za najkraće vreme postići su kombinacija aerobika i pilatesa, kažu stručnjaci. I dovoljno je da ih radite samo 21 minut dnevno!

Od opreme je dovoljno da imate konopac za preskakanje i sunđer na kojem ćete raditi vežbe.

Dvadesetominutno vežbanje započnite vežbama istezanja.

Izaberite vežbe poput trbušnjaka koje jačaju mišiće na stomaku i smenjujte vežbe svakog minuta kako bi se svi mišići u telu zagrejali. Sve standardne vežbe koje znate mogu da dođu u obzir.

Na primer, sedite na pod, ispružite noge i raširite ih i šakama naizmenično dodirujte suprotna stopala (levom rukom desno stopalo, a desnom rukom levo) i polako ubrzavajte. Nakon sedam minuta, uzmite konopac za preskakanje i vežbajte uz pomoć njega dva minuta. S

ve to ponovite još dva puta i pre nego što primetite sve masne naslage sa stomaka će nestati!

3 Komentari

  1. Za ravan stomak treba puno setati i izbegavati obilnu veceru.. probala sam neuspesno da smanjim stomak uz vezbe, da bih otisla u Italiju na 5 dana, po ceo dan se setala, minimalno vecerala i stomak je nestao, a od vezbi, iskreno nista..

    • svaka cast marija…ja imam problem sa naslagama na stomaku i ujedno i cestu nadutost  pa mi nekad stomak izgleda ko balon…i ja sam pokusavala razne vezbe ,nista…vise u nista ne verujem osim u hirurski noz…volela bih kad bih imala srece ko ti..pozdrav

  2. Mislim da bi se postili dobri rezultati potrebna je velika volja i npr da se ne jede uvece slatko, brza hrana mek npr pica ili tako nesto.. i naravno setnja, vezbe i puno vode

Ostavite komentar