Categories Fitness

Zašto bi u svoju rutinu vežbanja trebalo da dodate preskakanje vijače?

žena preskače vijaču
Foto: Guliver/Getty Images

Povoljni učinak koje preskakanje vijače ima na kosti dokazala je studija koju je sproveo Magazin za primenjenu fiziologiju. Došlo se do zaključka kako su ispitanici koji su praktikovali preskakanje vijače tri puta nedeljno imali mnogo veću gustinu kostiju u odnosu na one koji to nisu činili.

Pročitajte i…Otkrivamo zašto je plivanje odlično za svakoga

Uz to, očito je da je ovo nezamenljiva kardio vežba uz koju ćete se znojiti i teže dolaziti do daha. Međutim, za razliku od mnogih drugih sličnih vežbi, uz ovu će vam podjednako raditi noge, ruke, ramena i leđa. Što je najbolje, intenzitet prilagođavate sami, zavisno od toga kolika vam je fizička kondicija. Ako do sad ovo nije bio deo vašeg treninga, potrudite se da je uvrstite, i to tako da vežbu izvodite oko 5 minuta. Učinak je nezaobilazan, a ko zna, možda ćete je zavoleti baš kao što je to bio slučaj u mlađim danima!

Zapratite nas na društvenim mrežama FacebookInstagramYoutube i pridružite nam se na Viber public chatu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA