Categories Fitness, Lepota

Gimnastičarke nam otkrivaju najbolje vežbe za savršeno ravan stomak

Gimnastičarke se mogu pohvaliti vitkom i skladnom figurom na kojoj doista možemo biti zavidne. Ali iza njihovog elegantnog izgleda se kriju sati i sati vežbanja i testiranja svakog mišića na telu. Iako neke vežbe mnogi ne mogu da izvedu, postoje one za stomak koje su zaista učinkovite pa ih i sami možemo kopirati.

1. VEŽBA

– Lezite na stomak i oslonite se na podlaktice.

– Podignite telo u poziciju skleka, ali tako da ste još uvek naslonjeni na laktove.

– Nogama se približite i podignite stražnjicu tako da je telo savijeno pod uglom od 50 do 60 stepeni.

– Podignite levu nogu i koleno približite prsima, vratite nogu u prvobitan položaj pa isto ponovite i s drugom nogom, naizmenično.

– Vežbu ponovite 7 do 12 puta sa svakom nogom u tri serije i odmorite.

2. VEŽBA

– Lezite na leđa, skupljenih i ispruženih nogu, leđa moraju biti ravna.

– Ruke podignite ravno iznad glave i spojite dlanove.

– Istovremeno podignite ramena i noge do visine koju možete izdržati, dok ruke ostaju ispružene pored glave.

– Donji deo leđa (lumbalni deo) je još uvek potpuno ravan i naslonjen na podlogu.

– Zadržite položaj 10 sekundi pa se vratite u početni položaj.

– Ponovite vežbu 7 do 10 puta pa odmorite.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA