Vichy 1931. Vintage akcija: Da li ste dobili svoju Vichy metalnu kutijicu?

by | novembar 3, 2012

Robna marka Vichy je još od davne 1931. godine u službi kože, kao izvor njene lepote i zdravlja.  Kao omaž svim slavnim trenucima u biografiji Vichyja, u apotekama širom Srbije odvija se Vichy 1931. Vintage akcija.

Svi kupci jednog ili više Vichy proizvoda za negu lica (u iznosu većem od 2300,00 dinara) dobiće na poklon Vichy metalnu kutijicu s uvek modernim vintage motivom i mini pakovanjima preparata za čišćenje, negu i ulepšavanje kože.

Vintage 1931. akcija obuhvatiće Vichy liniju proizvoda oblikovanih prema potrebama kože različite starosti i svojstava:

• AQUALIA THERMAL – hidratantna nega koja jača osetljivu kožu i obezbeđuje 48-satnu hidrataciju, bez parabena i sa termalnom vodom Vichy.

• NUTRILOGIE  – intenzivna nega za veoma suvu kožu sa patentiranim delotvornim sastojkom sphingo-lipid, koji dubinski hrani suvu kožu i vraća joj osećaj prijatnosti.

• IDEALIA – za idealnu kožu s ujednačenom površinom i bez bora, dostupna za normalnu do mešane i suve kože, kao i Idealia PRO korektor za kožu protiv pigmentnih fleka.

• RETINOL HA – nega koja deluje na sve tipove bora (trajne, reverzibilne, nasledne) i sadrži dermatološki delotvorne sastojke s visokom koncentracijom retinola i hijaluronske kiseline.

• LIFTACTIV DERM SOURCE – nega protiv gubitka čvrstine kože i sa efektom liftinga, sa ramnozom (prirodnim biljnim derivatom), koja ciljano deluje na unutrašnje slojeve derimsa i ponovo ih aktivira.

• NEOVADIOL GF – nega za gušću i preoblikovanu kožu i za žene u menopauzi, koja iznova iscrtava linije lica: oval, vrat, jagodice. Sa delotvornim sastojkom proteic GF i pro-xylane, jača prirodnu odbranu kože, hidrira, vraća punoću i gustinu.

Tagovi: