Karakteristike idealnog radnika

by | mart 3, 2012

Šta predstavlja idealnog radnika? To su pouzdani, nezavisni ljudi koji imaju osobine vođe, ali su istovremeno i dobri sledbenici. Poseduju širok spektar kvaliteta koje je jednostavno definisati, ali teško pronaći.

Što je kompanija manja to je važnije imati zaposlenog koji misli svojom glavom, brzo uči i usvaja prioritete, radi sve što treba kako bi unapredio posao. Odličan zaposleni prihvatiće se rešavanja problema čak i ako mu niko ne skrene pažnju na to.

Ekscentričan

Najbolji zaposleni obično su malo „drugačiji“: ponekad neobični, šašavi, nisu „slepo“ poslušni. Pomalo su čudni, ali na pozitivan način. Neobični karakteri unose vedrinu u poslovnu svakodnevicu. Ovi ljudi posao čine posao zabavnim, motivišu vas da se i sami malo otkačite.

Reaguje kada treba

Odličan zaposleni ima neobičan karakter, ali zna kako da odreaguje u stresnim i kriznim situacijama kada se pojavi veliki problem. U tom trenutku njihova ekscentričnost nestaje i postaju deo tima koji će zajedničkim snagama rešiti problem.

Hvali kolege

Osećate se dobro kada vas pohvali vaš nadređeni. Pohvala od kolege odličan je osećaj, pogotovo ako vam je ta osoba uzor. Dobri zaposleni prepoznaju doprinos drugih i sete se da odaju priznanje kolegi ili pohvalu za njegov rad.

Žali se kada je to potrebno

Svi očekuju od radnika iskrenost ali postoje problemi o kojima ne treba govoriti javno. Odličan zaposleni radnik će bez ustručavanja bilo kakvu škakljivu temu staviti na dnevni red, jer mu njegov stav i nastup dozvoljavaju više slobode, ali doći će do svog nadređenog pre ili nakon sastanka, kako bi istakao problem za koji dobro zna da bi u kolektivu izazvao „buru“.

Perfekcionista

Neki ljudi su retko zadovoljni i stalno smišljaju nešto novo kako bi poboljšali stvari. To su oni koji misle „uvek može da bude bolje“, ali ne staju samo na pričama već na tome i rade.

Tagovi: