Savršeno organizovan kancelarijski prostor

by | januar 22, 2015

Prostor u kojem provodite veći deo dana treba da uredite tako da se u njemu prijatno osećate, da vam bude ugodno čim ujutro uđete. Tada vam spavanje na poslu neće pasti na pamet.

Postoji nekoliko opštih pravila koje treba slediti kako biste što lakše došli do željenih rezultata i kako biste bili što produktivniji dok radite.

Pravilo čistog prostora

Trudite se da vam kancelarija uvek bude uredna i čista. Ukoliko nemate spremačicu u firmi, bar dva puta nedeljno ostanite pola sata duže na poslu kako biste izbacili sve nepotrebne predmete, izneli stolice koje su se tu našle samo za potrebe sastanka, izbacite uvelo cveće i prebrišite podove i nameštaj.

Videćete koliko ćete se bolje osećati kad sutradan ujutro uđete i zapljusne vas čistoća. Dan će vam odmah biti lepši, sa više elana ćete početi da radite.

U ovako organizovanom prostoru, neće vam se spavati a tokom radnog vremena pažnju vam neće odvraćati nered koji ste prethodnih dana gomilali.

Svetlost sa leve strane

Kako god da je do sada bila nameštena vaša kancelarija, vi budite novi dizajner. Radni sto namestite tako da vam prirodna svetlost pada sa leve strane. Na taj način nećete sebi praviti senku dok radite. Ukoliko nemate prirodni izvor svetlosti u svojoj kancelariji, postavite lampu tako da vam svetlost opet pada sa leve strane.

foto: fredigitalphotos.net, marin

foto: fredigitalphotos.net, marin

Ako je vaša kancelarija istovremeno i konferencijska sala, radne stolove vaših kolega opet postavite tako da i njima svetlost pada sa leve strane.

Organizacija na radnom stolu

Svoj radni sto namestite tako da vam sve bude pri ruci.

Kancelarijski materijal treba da bude složen u skladu sa vašim aktivnostima i učestalošću upotrebe. Npr. ako vam heftalica treba jednom nedeljno, nema potrebe da vam stoji tik do računara. Na gornju policu stavite dokumenta i registratore koje često koristite. Fotografije vaših najmilijih stavite tako da vas često inspirišu i motivišu.

Haos na radnom stolu

Na kraju radnog vremena, koliko god da ste umorni, potrudite se da raspremite svoj radni sto. Iako vam haos na stolu deluje kao kreativni nered, ujutro nećete tako misliti.

foto:freedigitalphots.net, marin

foto:freedigitalphots.net, marin

Nećete znati gde vam se šta nalazi, gde ste šta ostavili i odakle da počnete. Zato je pravi savet, spremite sto za sobom kako bi vam sutradan bilo lakše i kako biste bili što produktivniji.

Sala za sastanke

Današnje firme su organizovane tako da se uvek traži prostor više. Često dešava da poslodavac od nekog foajea ili dugačkog hodnika napravi mračnu i neosvetljenu salu za sastanke. Budite inventivni i dajte sebi na značaju pa predložite sitne intervencije koje će svima dobro doći. Novi prostor, koji je zapravo sala za sastanke, treba da bude okrečen u belu boju, da bude što svetliji. Veštačko osvetljenje led lampama znatno će popraviti utisak. Tražite da se napravi spušeni plafon, ugradite u njega sijalica koliko je god moguće, posavetujte se sa stručnjakom kako bi bilo najbolje da ovu akciju izvedete.

Videćete koliko ćete sa malo ulaganja dobiti. Praksa je potvrdila da se u ovako svetljenim prostorima ljudi bolje osećaju, bolje i lakše misle, velike i teške odluke u svetlom i osvetljenom prostoru lakše se donose. Vaš rad i ideja svakako će biti zapažena kod poslodava, iskoristite to.

Prostor ispred kancelarije

I ovaj deo vaše firme treba da bude sređen. Svako ko uđe u vaš poslovni prostor treba da se oseća prijatno, kako bi što pre poželeo saradnju sa vama. Fotelje na kojima sede potencijalni klijenti treba da su u toplim bojama, udobne. Postavite i nekoliko saksija cveća, ono odaje bolji opšti utisak i daje osećaj živosti.

Tagovi: