Četiri nova modna brenda koja privlače pažnju

by | april 11, 2016
Priredila: Aleksandra Dimitrijević

Priredila: Aleksandra Dimitrijević

Iako ženskom modom danas vladaju muški kreatori, ne možemo zaboraviti Koko Šanel sa čuvenim kompletima, Dajen Fon Furstenberg i njene zavodljive haljine ili, pak, ekscentrični stil legendarne Vivijen Vestvud. Jer, ko bolje poznaje želje žena od druge žene? Zato je 2016. godina donela pravo osveženje na modnoj sceni probojem novih brendova koji su vrlo brzo privukli pažnju javnosti i postali prepoznatljivi u modnim krugovima, a iza njih stoje upravo mlade žene. O kojim brendovima je reč pročitajte u nastavku.

Foto: PR

Foto: PR

Kada se spoje urednica i modna savetnica uspeh je zagarantovan! U februaru Đorđa Tordini i Gilda Ambrozio lansirale su novi brend na modnom nebu, Attico. Uspešno kombinujući svoje sasvim različite stilove, ove dve mlade žene uspele su da stvore jedinstvenu liniju koja je već na početku postojanja privukla pažnju brojnih trendeseterki. Debitantnu kolekciju opisale su kao nostalgičnu, eklektičnu i seksi i ponosno je prošetale tokom Nedelje mode u Milanu. Bez obzira na to što je namenjen uličnom stilu, brend odiše neverovatnom dozom luksuza jer je svaki komad izrađen od najfinije svile i pliša i ukrašen bogatim vezom te namenjen urbanoj, modernoj ženi koja nosi određeni stav i zna šta želi.

Foto: PR

Foto: PR

Foto: PR

Foto: PR

Čuvene modne ikone inspiraciju su pronašle u različitim vremenskim epohama: od retro vajba iz 40-ih godina prošlog veka, preko modela u stilu 20-ih koji slave ženstvenost i zanosnu siluetu, pa sve do usnulog grandža i blage dekadencije.

Ostale nove modne brendove koji će osvojiti vaša srca pogledajte na sledećim stranama…

Foto: PR

Foto: PR

„Iza svake uspešne žene stoji još uspešnih žena“, moto je brenda Dôen koji su osnovale sestre Ketrin i Margaret Klivlend. Nakon što su za samo godinu dana obe postale majke, rešile su da svoje dugogodišnje iskustvo u modnoj industriji pretoče u pokretanje sopstvene linije koja slavi materinstvo, sestrinstvo i modernu ženstvenost. U skladu sa sloganom, kompaniju pored sestara čini još pet žena uključujući i čuvenu fotografkinju Hilari Volš i umetnicu Eli Furloti, dok proizvodni pogon u Indiji i Peruu takođe vode žene, odakle se odvaja deo profita koji ide u humanitarne svrhe.

Foto: PR

Foto: PR

Foto: PR

Foto: PR

Osim velike svesti o problemima žena širom sveta Dôen je vrlo brzo postao prepoznatljiv po kvalitetnim ručno tkanim i ručno vezenim komadima. Boho stil i večitu inspiraciju Santa Barbarom, gde su odrasle, sestre su pretočile u kolekciju koja sa sobom nosi dozu nonšalantnosti i bezbrižnog života, a čine je ležerne tunike, haljine sa resama, kombinezoni sa etno motivom, kao i pletene tote torbe i neobične gladijator sandale koje predstavljaju savršen balans nežnog pertlanja i čistih linija u dizajnu.

Foto: PR

Foto: PR

Osim što je lepa i trendi, Rallier odeća nosi u sebi i poruku. Ideju za nastanak ovog brenda Olivija Rouz Fej dobila je pre tri godine nakon gledanja dokumentarnog filma „Girl Rising“ u kome se opisuje pristup mladih devojaka prema obrazovanju. Nakon prvobitnog šoka koji je usledio, Olivija je rešila da stvori nešto što će popraviti ovu negativnu sliku. Rezultati istraživanja koje je sprovela utvrdili su da je manji izostanak devojčica iz škole gde je nošenje uniforme obavezno, pa je tako razvila ideju o stvaranju brenda kojim bi spojila dve svoje ljubavi – modu i nauku.

Foto: PR

Foto: PR

Prva kolekcija sadrži isključivo haljine koje su po rečima 28-godišnje kreatorke idealne za brzo spremanje kada žurite na posao ili sastanak, a namenjene su novim, mladim sofisticiranim devojkama. Jednostavne i klasičnog dizajna one čine zanimljiv spoj ženstvenih detalja poput golih ramena, koja su vodeći trend ovog proleća i androgenih, naizgled muških linija i tekstura koji daju dozu tradicionalnosti i ozbiljnosti kakvu poseduju vanvremenski komadi. Poput brenda Dôen, i Rallier ima humanitarnu stranu, pa je kupovinom bilo koje haljine iz kolekcije deo novca namenjen borbi za rodnu ravnopravnost devojčica širom sveta.

Foto: PR

Foto: PR

Ako negujete poslovni look koji izlazi iz stroge klasične forme, onda će vas obradovati vest o novom brendu koji nosi naziv AVJD New York, a osnovale su ga En-Gael Van de Veg i Džejn D’Haene. En je radila u aukcijskoj kući Phillips, a Džejn kao dizajner enterijera i, pored toga što nemaju nikakvo modno iskustvo, uspele su da stvore kompaniju koja je već svojom prvom kolekcijom dobila pozitivne komentare modnih kritičara.

Foto: PR

Foto: PR

Ideja brenda je stvaranja jednostavnih a ipak super-šik komada koje bi rado ponele savremene žene. Rezultat je upravo kolekcija koju čine udobni, pomalo ekscentrični modeli napravljeni od različitih, na prvi pogled nespojivih materijala. „Sve ide zajedno a ništa nije slično“ glavna je karakteristika ove modne kuće koja na pravi način izražava spoj mode, kulture i arhikteture kako je vide nove talentovane kreatorke.

Foto: PR

Foto: PR

Ostale moje blogove možete pročitati OVDE.

Tagovi: