Categories Horoskop

Astro fitness: Novi trend u vežbanju

Ako želite da živite zdrav i ispunjen život, morate da brinemo o svom telu na pravi način. To podrazumeva i da vežbanje treba da postane deo vaše svakodnevne rutine. Da li ste znali da trening možete koncipirati prema svom horoskopskom znaku? Evo kako:

Foto: Thinkstock

OVAN: Volite jak trening, pa veliku korist imate od kardio vežbi koje oslobađaju od stresa. Ne treba da odustanete ako se rezultati ne vide istog trenutka, već da budete uporni i posvećeni. Učinite trening interesantnim! Kombinujte program vežbi sa aktivnostima kao što su tenis ili vožnja bicikla, ili se priključite grupi koja se priprema za maraton.

BIK: Preferirate udobnu i opuštenu rutinu. Ako svoj raspored preopteretite treningom, ubrzo ćete početi da se osećate umorno. Koncentrišite se na aktivnosti u prirodi. Odlučite se za brzi hod u društvu prijateljice, blagi džoging, trbušni ples, ili tenis. Dok vežbate obavezno slušajte muziku i izaberite inspirativno i slikovito okruženje.

BLIZANAC: Vežbanje je za vas odličan način da održite i telo i um u formi. Kada prikupite sve potrebne informacije o režimu ishrane i fitnes programu, krećete ka najboljim rezultatima. Uživaćete u programima koji uključuju društvo. Igranje frizbija u parku, šetnja sa psom, badminton, odbojka na pesku, svejedno je, dokle god vas pokreće i mentalno stimuliše.

Pročitajte i … Da li ste zreli za fitnes… ili dijetu? Saznajte na šta vas upozoravaju visina, obim struka, veličina grudnjaka

RAK: Volite aktivnost i najbolje rezultate postižete uz pažljivo isplaniran program. Imaćete koristi od onih koji podrazumevaju interakciju sa drugim ljudima. Ali, na trenutke će vam biti potrebni mir i tišina. Jedrenje, vodeni aerobik, golf ili trčanje uz plažu idealni su načini da opustite i umirite živce. Prijaće vam i joga ili pilates.

LAV: Nastup i stil su vam u svemu bitni, pa ste motivisani da budete u formi kada vas zasipaju komplimentima na račun izgleda. Naporno radite na tome da dobro izgledate. Pridružite se najpopularnijoj teretani u kraju i uključite se u više programa. Razbijte monotoniju partijom golfa, ili odlaskom na jedrenje! Treniranje sa tegovima ili kik-boks pomoći će vam da zadržite sjajnu formu.

DEVICA: Motivisani ste beleženjem detalja svakog treniga. Brojanje kalorija će vam takođe pomoći na putu do postizanja željenog izgleda. Za vas su savršeni lagani i izbalansirani pilates pokreti, joga ili meditacija. To pomaže da stišate buku u glavi i sredite misli. Sve što uključuje nauku držaće vam pažnju.

Pročitajte i … Uz ove fitnes savete i vi ćete biti PRAVA BOMBA!

Kliknite na sledeću stranicu…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Takođe zanimljivo!