Kako da sačuvate privatnost na poslu?

by | januar 3, 2016

Kancelarijska ogovaranja česta su pojava u radnoj sredini. Stoga i ne čudi što većina zaposlenih pokušava da zadržati svoju privatnost samo za sebe. Na primer, ljubavni život ili način na koji zaposleni obavlja radne zadatke.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

 

Ne koristite poslovni e-mail u privatne svrhe

Iako nema ništa loše u tome da koji put napišete poruku prijatelju s poslovnog e-maila, budite svesni da informatički administratori proveravaju dolazne i odlazne ‘mailove’, većinom kako bi zaustavili virus i odmah reagovali.

Zadržite svoju lozinku samo za sebe

Lozinke postoje kako ih niko drugi osim vas ne bi koristio. Stoga, stručnjaci savetuju da i kad niste prisutni u kancelariji nikome ne odajete vašu lozinku.

Ne koristite Internet u privatne svrhe

Na radnom mestu, posebno u većim firmama gde radi veliki broj zaposlenih, postoji i veće zanimanje za vas. Stoga, privatne poslove poput plaćanja računa, dogovaranja godišnjeg odmora ili bilo čega ostavite za kasnije.

Pre odlaska kući ugasite računar

Pre odlaska kući, ugasite kompijuter, jer tako niko ne može da ga koristi.

Tagovi: