Manekenke sa oblinama posramile Viktorijine anđele

by | april 12, 2015

Čuveni brend intimnog rublja Victoria’s Secret našao se na udaru medija zahvaljujući nepromišljenoj kampanji „The Perfect Body“ („Savršeno telo“). Razlog tome je, naravno, impliciranje da telo savršenog oblika zapravo postoji, i da je to isključivo ono kakvo imaju njihove manekenke.

Foto: boredpanda.com

Foto: boredpanda.com

Nakon što je objavljena ova kampanja, usledio je čitav uragan kritika sa svih strana i brend je bio primoran da promeni reklamu. I promenili su je. Ali samo njen naslov, pa je tako nastao novi, nezgrapni slogan „Telo za svako telo“. No, slika je ostala potpuno ista.

Foto: boredpanda.com

Foto: boredpanda.com

Kao odgovor, tačnije parodiju na ovako nepromišljenu (neki bi rekli uvredljivu) kampanju brenda Victoria’s Secret, kuća donjeg veša za punije žene, Curvy Kate, objavila je ovu sliku.

Foto: boredpanda.com

Foto: boredpanda.com

Nakon toga usledila je još jedna kampanja kuće Lane Bryant. Kampanja #ImNoAngel („Nisam anđeo“) ubrzo je osvojila društvene mreže, a u njoj su učestvovale neke od najpoznatijih manekenki sa oblinama.

Na kraju, internet je odlučio. Ovu bitku dobile su punije manekenke, a brendu Victoria’s Secret ostaje da poradi na svom imidžu.

Foto: Bored Panda, The Curvy Fashionista

Tagovi: