Kako da od sebe napravite brend…

by | januar 20, 2012

Prvih sedam sekundi dovoljno je da bi o određenoj osobi, na temelju spoljašnjih karakteristika, doneli svoj stav. Zbog toga je definisanje naših kompetitivnih prednosti vrlo važna komponenta u našoj svakodnevnoj interakciji s drugima.

Da bismo do njih došli moramo sebi postaviti sledeće pitanje: šta me čini boljim, posebnijim i originalnijim od ostalih? Rezultati ove analize otkrivaju nam u kojoj bismo sefri našeg sadašnjeg delovanja trebali da se specijalizujemo.

Kada ste utvrdili prednosti u odnosu na druge, možete se upustiti u svojevrsnu marketinšku obradu vas samih.

Etapa 1.

Odaberite poruku koju želite da pošaljete. Ona mora biti konkretna i svima razumljiva. Poruka za koju ste se odlučili predstavlja kompas za sve vaše daljnje aktivnosti.

Etapa 2.

Odabir distribucijskih kanala putem kojih želite poslati svoju poruku (društvene mreže, specijalizovani blogovi, časopisi, internetski forumi, razni mitinzi, okrugli stolovi…). Pri tome svo vreme treba da vodite računa o vlastitoj pojavi (virtualnoj i stvarnoj) koja je jedna od ključnih elemenata vaše prepoznatljivosti.

Etapa 3.

Izgled je bitan i trebate pronaći nešto po čemu ćete biti prepoznatljivi, nešto što će biti vaš tzv. zaštitni znak. Vodite računa o vašoj kompletnoj pojavi. Da biste gradili uspeh nije potreban novac, potrebna je upornost i zato naučite dobro da upakujete ono šta posedujete kako biste upešno prodali svoja znanja, veštine, izgled, talenat, veze, harizmu…

Tagovi: