Atlantic grupa probudila kreativnost na SEMPL festivalu

by | novembar 27, 2015

Atlantic grupa, jedna od vodećih prehrabrenih kompanija u regionu na ovogodišnjem Festivalu medijskih komunikacija SEMPL u Portorožu predstavila se inovativnim konceptom i instalacijom koja je izazvala veliku pažnju medijske i stručne javnosti.

IMG_20151126_094817

Pod headline-om „creative to creative“ kreativci i medijski eksperti iz regiona su tokom celog dana jedni drugima postavljali kreativne izazove na Zidu ideja, ali i duhovitim opaskama bili u prilici da ponude kreativna rešenja na različite izazove i pitanja. Kako poljubiti nekoga a da ga ne dodatkneš?, Kako da radim manje a zarađujem više?, Šta da učinim da me ljudi više vole?, Kako putovati po svetu ako imaš posao od 9 do 5? …samo su neki od zanimljivih tema koje su izazvale mnoštvo komentara i bile povod za kreativnu pauzu sa dobro poznatim brendovima Bananica, Chipsos, Smoki i Barcaffe. Najzanimljvija pitanja i odgovore možete pogledati na instagramu #creativetocreative a post sa najvećim brojem like-ova osvojio je lepu nagradu -vikend na Bledskom jezeru.

20151126_190135_resized

Uz kreativne razgovore, instalacija je privlačila pažnju i svojim jedinstvenim izgledom koje je delo kreativne agencije iz Beograda Whole in one communications kao i rukom oslikanim detaljima, oslikanom sofom koja je bila svojevrsna „instalacija u instalaciji“ dok su sve promoterke nosile rukom oslikane košulje unevši dodir umetnosti u svakodnevni biznis i komunikacije.

PhotoGrid_1448534414853

Hrana je emocija i Atlantic grupa sa svojim proizvodima koji su već godinama prisutni u svesti potrošača i od kojih su mnogi jednostavno postali lovemarks – „brendovi koji se vole“ (Smoki, Bananica, Najlepše želje, Argeta, Cockta, Cedevita…) to jako dobro zna. Želja nam je da našom instalacijom budemo u direktnom,stalnom kontaktu sa našim potrošačima, da razmenjujemo ideje sa njima, povezujemo se novim kanalima komunikacije. Ovo je samo prva u nizu aktivnosti koje Atlantic grupa planira da realizuje u narednom periodu na najrazličitijim mestima i dešavanjima u Sloveniji ali i šire jer će pop -up instalacija putovati po celom regionu, kako bismo bili još bliži našim potrošačima u razmeni iskustva i doživljaja koje hrana i različiti proizvodi bude„, izjavila je direktorka centralnog marketinga Atlantic grupe Aleksandra Kregar Brus.

Tagovi: