Javna uprava, brendiranje i odnosi s javnošću na 13. PRO. PR-u

by | april 27, 2015

1

U hotelu Malin, u Malinskoj, na otoku Krku, pre nekoliko dana svečano je otvorena 13. po redu PRO.PR konferencija. Izazovi komunikacije u javnoj upravi te brendiranje i brendovi u odnosima s javnošću bile su ključne teme ove najstarije međunarodne konferencije koja je u toku tri dana koliko je trajala, okupila 200 lidera na području upravljanja komunikacijama.

Predsednik organizacijskog odbora PRO.PR konferencije, gospodin Danijel Koletić i gospodin Čarls Skiner svečano su otvorili konferenciju.

Prisutni su imali prilike da čuju Kormaka Smita, predsednika komunikacija lokalne samouprave Ujedinjenog Kraljevstva, Juliju Korkej, direktoricu politike i komunikacija u gradskom veću „Westminstera“, Xeniu Rheizevskayju, voditeljku kancelarije za štampu, marketing i komunikacije organizacijskog odbora za Soči 2014. godine, Ömera Şengülera, vodećeg stručnjaka za branding iz Turske…

2

Takođe, na programu su bile i teme poput čestog pitanja u odnosima s javnošću, a to je kako komunicirati u organizaciji velikog događaja, kao i koji su to izazovi u komuniciranju u britanskim institucijama.

Održana je i dodela nagrada PRO.PR Awards koje se dodeljuju isključivo pojedincima, a ne projektima. 18 stručnjaka iz 12 zemalja na području komunikacija dobili su ova, sada već tradicionalna i ugledna priznanja. Tako je istaknuo Danijel Koletić, predsednik organizacijskog odbora:
„Samo oni koji su spremni na promene u odnosima s javnošću, oni će opstati. Iako se tržište u regionu susreće sa tranzicijom generacija i promenom potrošačkih navika, između klasične-tradicionalne i nove-digitalne percepcije komunikacijskih poruka, odnosi s javnošću odigraće jednu od ključnih uloga u tim promenama. Zahvaljujući digitalnom dobu stvaraju se nova zanimanja, čime odnosi s javnošću doživljavaju novi preporod“, rekao je on.

3

Tagovi: