Popularna igra „Escape room“ zavrtela se i u Srbiji

by | mart 23, 2015

Nakon Mineralizacije Srbije kroz video projekciju u pokretu, Knjaz Miloš nastavlja kampanju Kralj Minerala prateći svetske trendove.

foto: PR

foto: PR

Za ekipe sastavljene od predstavnika medijskih kuća i poznatih ličnosti kompanija je pripremila poseban doživljaj i organizovala popularnu igru „Escape room“. Svoju snalažljivost testirali su timovi Marina Kotevski – Attica Media, Aleksa Jelić – TV Pink, Ivan Mihailović – Color Press Grupa – Bazar, zatim tim Tamara Paunović – PulsProgressive, kao i tim Petar Benčina – Adria Media.
Igra „Escape room“ osmišljena je tako da takmičari, prateći zagonetne tragove u ograničenom vremenskom periodu, pronađu način da deaktiviraju bombu i izađu iz sobe. Knjaz je dodao nekoliko prepreka kako bi takmičari otkrili i poneli iz sobe i pet minerala koji čine Knjazovu balansiranu kompoziciju Kralja minerala (Na, K, SiO2, Mg i Ca).
Aleksa Jelić i Marina Kotevski bili su oduševljeni Knjaz escape room iskustvom, dok su Tamara Paunović, Ivan Mihailović i Petar Benčina sigurni da će se uskoro oprobati ponovo u sličnom izazovu.
DSC_0501
Prvobitna online igra „Escape room“ je vrlo brzo postala svetski fenomen, realni doživljaj u kojem se oprobalo oko 10 miliona ljudi u svetu, a veoma mali procenat učesnika uspeo da pronađe sve tragove i izađe iz sobe bez pomoći sa strane, što je cilj igre.

Tagovi: