P&G istraživanje: 84% žena volelo bi da revitalizuje odeću iz svojih ormara

by | oktobar 1, 2014

ariel-logo

P&G Fabric Care – deo kompanije P&G koji se bavi negom tkanina i čiji globalni brendovi uključuju Ariel i Lenor – primenjuje kognitivnu nauku kako bi došao do odgovora na pitanje zašto ljudi prestaju da vole svoju garderobu, što dovodi do toga da mnogi od nas 80 odsto vremena koriste samo 20 odsto svoje odeće.

Kompanija P&G će iskoristiti ova saznanja kako bi napravila proizvode koji će podstaći otkrivanje i produžavanje lepote i trajanja odevnih komada koje ljudi vole. Naime, nedavno ispitivanje, sprovedeno u ime kompanije P&G, otkrilo je da bi 84 odsto žena volelo da revitalizuje odeću iz svojih ormara.

Najnovije istraživanje kompanije P&G da ljudi trpe višečulne uticaje zapravo u većoj meri nego što su svesni i da u određenom trenutku prestaju da nose odeću jer gubi višečulne odlike koje su ih isprva privukle – specifičan izgled, osećaj i održavanje. Ove kognitivne – ali najvećim delom nesvesne – reakcije mozga na čulne atribute tkanine mogu da nas nateraju da otpišemo odevni komad u zadnji deo garderobera i prestanemo da ga nosimo.

Kombinovanjem ovih kognitivnih saznanja o višečulnosti mozga sa nenadmašivom ekspertizom u oblasti nauke o lepoti i nezi odeće stručnjaci za vlakna kompanije P&G već neko vreme proučavaju inovacije u nezi tkanina kako bi oktirli na koji način mogu da potpomognu održavanje poželjnih čulnih odlika odeće kako bismo je duže nosili i voleli.

lenor-logo-new

Kognitivna nauka i nauka o vlaknima

Veza između čula i modnog opredeljenja nije novost, ali ono što jeste je eksplozija čulnih tkanina na modnim pistama i rafovima brendova namenjenih najširoj grupi kupaca.

S obzirom na to da čulne tkanine počinju da zauzimaju sve više prostora u garderoberima potrošača, kompanija P&G je prepoznala potrebu da odgovori na ovaj fenomen – iskoristila je svoj trostepeni naučni pristup vlaknima, koji podrazumeva čišćenje, zaštitu i unapređivanje voljene odeće, i primenila ga u korist višečulnih odlika tkanine koje utiču na odnos ljudi prema svojoj odeći.

Tagovi: