Categories Stil života

Mali trikovi kojima ćete olakšati život na radnom mestu

Već oko podneva vam je dosta posla, razmišljate o tome zašto u kancelariji nemate krevet na kojemu biste mogli malo da se odmorite i usput odgledate omiljenu seriju? Ne, nemojte još razmišljati o promeni i pauzi od napretka vaše karijere, barem ne pre nego što pokušate sa savetima koje smo vam pripremili.

Iako vam se čini nemogućim zadržati koncentraciju i produktivnost duže od nekoliko sati na vašem radnom mestu, niste potpuno upravu.

Ipak, postoji nekoliko trikova koje možete primeniti u kancelariji, a koji bi vam mogli pomoći da vam dan na poslu protekne u lagodnijoj atmosferi.

1. Promenite stav

Rokovi koji se bliže i strogi šefovi obično su glavni uzroci stresa, koji uzrokuju anksioznost na poslu. Promenom stava prema poslu i šefovima, efikasno ćete poboljšati svoju produktivnost. Morate podići svest o svojoj vrednosti i preuzeti stvari u svoje ruke, kako biste se oslobodili stresa i lagodno se osećali u svojoj stolici.

2. Slušajte muziku

Ako ste pak zapeli u gomilu posla u kancelariji i ne možete da napravite malu pauzu, muzika je ta iz koje možete iscrpeti dodatnu motivaciju. Ponekad je pravo rešenje za sve dobra energija.

3. Prošetajte

Mala pauza za šetnju, jednostavno će srediti vaše misli. Prijaće vam i da se protegnete i probudite zaspalu cirkulaciju.

Pročitajte i…5 navika uspešnih ljudi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA