Atlantic Grupa predstavlja hranu s emocijom u Parizu

by | oktobar 19, 2016

Pod motom “Food is Emotion” Atlantic Grupa će prezentovati svoje prehrambene proizvode koje stvara s posebnom pažnjom i ljubavlju.

Foto: Promo

Foto: Promo

Na taj način Atlantic podržava svoje brendove u njihovoj ambiciji i znatiželji da izađu van okvira domaćeg tržišta i zaplove u internacionalne vode.

Posetioci će tako imati prilike da na Atlanticovom atraktivnom štandu uživaju u primamljivim i zdravim ukusima Bakine Tajne, Cedevite i Donat Mg-a, koji u sebi objedinjuju vrhunski kvalitet, tradiciju i savremenu proizvodnju.

Foto: Promo

Foto: Promo

SIAL je jedan od najvećih sajmova u prehrambenoj industriji koji fokus stavlja na inovacije i prezentaciju proizvoda, a ove godine održava se 16. do 20. oktobra u Parizu.

Kao globalni izvor inspiracije hranom okuplja preko 6.500 izlagača i čak 155.000 posetioca.

Foto: Promo

Foto: Promo

Učestvovanje na ovoj manifestaciji omogućuje puno više od razmene iskustva – reč je o idealnoj platformi za testiranje i istraživanje novih tržišta, te razvoj uspešnih poslovnih partnerstava.

Tagovi: