Categories Promo

Koliko često većina žena doživi orgazam

Da li Vas iznenađuje činjenica da više od dve trećine žena ne doživi orgazam svaki put kada ima odnos? Rezultati studije* koja je nedavno sprovedena za potrebe brenda Durex pokazali su da, pored toga što doživljavaju vrhunac znatno ređe od svojih partnera, većina žena tvrdi da im to ne smeta, odnosno da nema nikakav uticaj na njihovo zadovoljstvo seksualnim životom.

Foto: promo

Štaviše, 95 odsto njih tvrdi da su zadovoljne učestalošću istih. Kada su u pitanju očekivanja kod oba pola, studija je pokazala da ovu “privilegiju” žene prepuštaju muškarcima, što je jasan pokazatelj da se seksualno zadovoljstvo kod žena i dalje percipira kao sporedno u odnosu na muškarce.  Došavši do tog saznanja, Durex je pokrenuo novu kampanju koja nosi naziv #OrgazamZaSve i koja ima za cilj da podstakne svakoga, bez obzira na pol, da pruži i doživi intenzivne orgazme prilikom svakog odnosa. Durex veruje da orgazmi poboljšavaju kvalitet života i poziva sve koji dele isto mišljenje da podrže kampanju korišćenjem hashtag-a #OrgazamZaSve.

Studija dalje istražuje pitanje koje se prirodno nameće, a to je zašto je ženama prihvatljivo da imaju manje orgazama od muškaraca. Jedan od ključnih razloga, kako navodi studija, najverovatnije leži u komunikaciji. Više od polovine ispitanih žena priznaje da im nije prijatno da sa razgovaraju sa partnerom na tu temu. Iako partneri generalno vole da eksperimentišu u krevetu, Durex saznaje da se tek svako treći odluči za stimulativni gel, uprkos činjenici da trećina žena kaže da retko ili nikada ne doživi orgazam kroz penetraciju* a svaka četvrta kaže da lakše doživi orgazam kada to čini “nasamo”. Upravo u takvim slučajevima stimulišući gelovi kao što je novi Durex Intense Orgasmic Gel mogu biti prava stvar.

Durex je na društvenim mrežama objavio jedan veoma interesantan video klip na tu temu koji, pored šaljive ima i edukativnu komponentu. Pogledajte, pokrenite se, jer svaka od nas zaslužuje bolje!

*Zatvoreni upitnik sa ponuđenim odgovorima. Obuhvaćeni uzorak: 1,500 seksualno aktivnih muškaraca i žena uzrasta od 16 do 64. Rezultate je prikupila britanska agencija Ginger Comms tokom 2016. godine.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Takođe zanimljivo!