Uspeh kampanje bez gledanja u šoljicu kafe

by | jun 13, 2017

Na prvom EFFIE Awards takmičenju u Srbiji, agencija FCB AFIRMA osvojila je bronzanu nagradu za kampanju “Jedan krug oko šoljice” (Grand kafa Gold). Zlatna i srebrna nagrada u kategoriji bezalkoholnih pića nije dodeljena, a pored ove kategorije, dva srebrna i još pet bronzanih trofeja dodeljeno je u šest od 15 kategorija.

Uspešnost kampanja ocenjivala je komisija od 27 eminentnih domaćih stručnjaka u oblasti marketinga i komunikacija, na osnovu precizno utvrđenih smernica EFFIE Worldwide. Gala ceremonija dodele nagrada održana je u Radison Blue hotelu u Beogradu 15.juna, pred oko 150 zvanica.

“Bilo da je u pitanju naša ili ideja naših kolega, na osnovu višegodišnjeg iskustva, bez gledanja u šoljicu, kako je običaj u našoj zemlji, tim agencije FCB AFIRMA zna da oceni kada pred sobom ima dobru ideju koja će ostvariti ili premašiti cilj. Za kampanju “Jedan krug oko šoljice” to je bilo jasno od momenta kada se rodila ideja. Naravno, od ideje do realizacije dug je put, koji se ne bi ni ostvario da nismo imali poverenje i podršku klijenta Grand Prom kompanije. Veoma nam je drago što je pored publike, koja je odlično odreagovala na ovu kampanju, njenu posebnost prepoznala i komisija za dodelu EFFIE nagrada u Srbiji. Tim pre što se ova nagrada dodeljuje prema veoma egzaktnim kriterijumima Effie Indeksa efikasnosti ostvarenih marketinških ciljeva i doprinosa uspešnosti brenda”, kaže Dejan Nedić direktor agencije FCB AFIRMA.

EFFIE nagrada je globalni simbol uspešnosti u oblasti marketinga i komunikacija. Dodeljuje se na 5 kontinenata u preko 40 zemalja, a od 2016. među njima je i Srbija. EFFIE je po prvi put organizovala Američka marketing asocijacija sa sedištem u Njujorku (AMA) 1968. godine, a početkom osamdesetih u Evropu je uvodi Nemačko udruženje marketinških agencija (GWA).

Tagovi: