Categories Venčanje

Tri lagane vežbe u vodi za vitki struk i čvrstu zadnjicu

Za ovaj set vežbi vam je potrebno samo par minuta.
Plivanje je kardio-aktivnost koja velikom brzinom sagoreva kalorije i ne stvara pritisak na zglobove. Međutim, ako niste ljubitelj plivanja ili jednostavno želite drugim vežbama da nadogradite svoju fitness rutinu tokom boravka na plaži, onda za vas imamo tri jednostavne vežbe.

devojka more plaza
Foto: Thinkstock

Ovaj set pre svega je namenjen struku i pomoći će vam u ‘klesanju’ trbušnih mišića, ali deluje i na ostatak tela, jer prilikom vežbanja voda pruža otpor i tako sve mišiće u telu tera na rad.

Pročitajte i … Jutro je najbolje vreme za vežbanje

1. Lažni trbušnjaci

Legnite u plićak tako da vam glava bude izvan vode, a deo tela od ramena prema dole u vodi. Podloga ne mora biti ravna i položaj tela pod blagim nagibom ne smeta izvođenju vežbe. Ruke stavite uz telo i ravno ispružite noge. Zatim istovremeno dižite ravno ispružene noge i trup dok ruke držite u položaju kao da pokušavate da dotaknete nožne prste. Ponovite 10 puta.

Kliknite na sledeću stranicu…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Takođe zanimljivo!