Categories Vesti

H&M brine o životnoj sredini. Natalia Vodianova na temu…

H&M kao vodeći komercijalni modni brend uvek ide u korak sa vremenom. Angažovanje poznatih imena, kako modela tako i kreatora, već je stara vest, ali ono što zaista dolazi do izražaja jeste briga za životnu sredinu i održivost. Evo šta je Natalia Vodianova, zaštitno lice H&M Conscious Exclusive kolekcije imala da kaže na tu temu…

Šta za Vas znači održivost?

Održivost je za mene veoma važna i predstavlja nešto sa čime svi mi treba da se bavimo. To je odgovornost svake moderne osobe koja razmišlja u korak ispred vremena, svesna je svoje okoline i u stanju je da utiče na nju i na čitav svet. A kada kažem svake osobe, tu mislim od pojedinaca koji vladaju državama pa sve do potrošača koji biraju šta će kupiti. Svako ko ide u kupovinu treba da razmišlja o održivosti.

Što je održivi stil?

To su dve stvari – šta kupujete i način na koji to radite, ali i kako nosite izabrani komad. Uvek gledajte na etiketi da li je odeća izrađena od održivih materijala i nemojte se plašiti da pitate prodavce. Počela sam da duže nosim stvari i da ih sve manje kupujem, sada to činim samo onda kada su mi nove stvari zaista neophodne. Takođe, odeću recikliram i čuvam je, posebno za moju decu. Na primer, moje drugo dete sada nosi odeću svog starijeg brata. Meni je to kao majci jako slatko, a takođe je i u službi održivog razvoja.

Šta za Vas znači biti lice nove H&M Conscious Exclusive kampanje?

Bila sam jako srećna i uzbuđena kada su me pozvali, pošto je celokupna ideja o osvešćenosti meni vrlo bliska. Od pre 12 godina imam svoju humatiranu fondacija “Golo srce”, a veliki deo života sam provela u darivanju i pomaganju. Oduvek sam želela da radim sa H&M-om pošto oni prvi pokreću stvari u modnoj industriji, posebno uzimajući u obzir njihov pionirski rad po pitanju održivosti.

Šta možete da nam kažete o tkaninama i materijalima koji se koriste u Conscious Exclusive?

Ono što najviše volim u ovom projektu je predanost H&M-a održivosti. Proveli su toliko vremena u radionicama i u radu sa dobavljačima kako bi razvili održivu tkaninu. Neverovatno je da oni koriste tkaninu BIONIC® koja je izrađena od ostataka plastike sa obala, puteva i pretvaraju je u nešto lepo i korisno. Sa druge strane, fantastično je da H&M sve ovo ne želi da zadrži samo za sebe. Oni žele da njihovi dobavljači ova znanja podele sa svima u modnoj industriji, kao i da inspirišu druge brendove da slede njihov put prema održivosti.

Pročitajte i…ORGANSKI PAMUK U SLUŽBI DOBROG STILA I UDOBNOSTI

Kliknite na sledeću stranu…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA