Kako se obući za razgovor za posao?

by | maj 20, 2016

Biranje autfita za prvi dejt nije ništa u poređenju s odabirom odeće za prvi razgovor za posao. To znaju svi oni koji pokušavaju da pronađu neki ozbiljniji posao i već na prvu loptu da zadive potencijalnog šefa svojim profesionalnim izgledom.

Foto: Guliver/Getty

Foto: Guliver/Getty

Neka pravila, poput ispeglane i čiste odeće, uredne frizure i čistih cipela uvek vrede, a ako prihvatite ovih 5 saveta, sigurno će vam biti mnogo lakše kad sledeći put stanete pred ormar pre intervjua.

Ostale savete pronađite na sledećim stranicama

Foto: Guliver/Getty

Foto: Guliver/Getty

1. Štikle da, platforme ne

Nije istina da samo baletanke dolaze u obzir kada je razgovor za posao u pitanju. Ako se u njima znate lepo kretati, slobodno možete odabrati i salonke, ali ne i platforme, previsoku petu, gole prste i sandale s kaišićima.

Foto: Guliver/Getty

Foto: Guliver/Getty

2. Minić i dekolte nikako

Bez obzira na to gde idete na razgovor, nikad u obzir ne uzimajte minić, majicu s dubokim dekolteom, niti prozirnu bluzu.

Foto: Guliver/Getty

Foto: Guliver/Getty

3. Pokažite stav i karakter

Poslovno odelo u spoju s belom ili svetloplavom košuljom svakako izgleda profesionalno, ali ni vi ne želite da vas poslodavac zaboravi za 5 minuta. Posebnost pokažite nekim zanimljivim detaljem poput volana na košulji, majice u boji koja vam lepo pristaje, suknji punog kruga…Važno je da vaš budući šef na vašem izgledu vidi da ste zanimljiva, profesionalna osoba i da sve držite pod kontrolom.

Foto: Guliver/Getty

Foto: Guliver/Getty

4. Gole noge nisu opcija

Čak iako imate pantalone i baletanke, gola stopala ne bi vam smela pasti na pamet. I u letnjim mesecima birajte najlonke, ako ništa barem one od 10 dena.

Foto: Guliver/Getty

Foto: Guliver/Getty

5. Obucite se za poziciju koju želite

Ovo je jedan od najboljih saveta koji ćete puno puta čuti u poslovnom svetu. Nije važno što dolazite na razgovor za posao recepcionarke u nekoj marketinškoj firmi, ako jednom želite tamo da radite kao marketinški stručnjak, tako se i oblačite. Isto tako, obratite pažnju na profesiju u kojoj želite raditi – arhitekti cene originalnost, vizažisti i frizeri doteran izgled koji vam omogućuje da se jednostavno krećete u svojoj odeći, dizajneri vole da vide zrnce originalnosti… naravno, sve u okvirima profesionalnog izgleda.

Tagovi: