O magazinu

O magazinu

Moja beba

Moja beba Naziv časopisa: “MOJA BEBA”
Slogan: Desna ruka svim mamama
Godina pokretanja: Oktobar, 2000.
Gl. i odgovorni urednik: Aida Bajazet (aida.bajazet@color.rs)
Ciljna grupa čitalaca: Trudnice i novopečene mame
Pokloni u časopisu: Proizvodi namenjeni bebama
Dinamika izlaženja: Mesečnik, 12 izdanja godišnje
Prosečan tiraž: 31.000 primeraka
Pokrivenost: Srbija, BiH, Crna Gora
Broj strana: 68

Pretplata: godišnja – 840 dinara; polugodišnja 420 dinara
Cenovnik reklamnog prostora (PDF) »

KONCEPCIJA MAGAZINA
Koncepcija časopisa MOJA BEBA podeljena je u dve tematske celine: jedna se bavi zdravljem, ishranom, negom, vaspitavanjem i razvojem deteta od rođenja do druge godine života, a druga je posvećena svim aspektima trudnoće, kao i porodičnim odnosima. Osim toga, časopis ima i kontakt-rubrike koje omogućavaju čitaocima da iznesu svoje mišljenje, šalju fotografije svoje dece ili potraže pomoć stručnjaka. Svi tekstovi pažljivo su odabrani i prilagođeni specifičnoj čitalačkoj publici. Napisani su jednostavnim i razumljivim jezikom, što omogućava lako usvajanje informacija i njihovu jednostavnu primenu u svakodnevnom životu. MOJA BEBA je bogato ilustrovana kvalitetnim fotografijama, što doprinosi njenom originalnom izgledu. Ponosnim roditeljima biće lakše da shvate svoju decu uz vredne savete koje mogu pronaći u časopisu MOJA BEBA.

PROFIL ČITALACA
Čitalačku publiku časopisa MOJA BEBA čine trudnice i mlade majke. Dakle, reč je o ženama uzrasta od 20 do 35 godina koje se opredeljuju za praćenje najnovijih informacija iz tematike časopisa (trudnoća, porođaj, podizanje bebe) od trenutka kada ostanu u drugom stanju, pa do druge godine života deteta.