Čaša vode uz obrok za zdraviju ishranu dece

16.06.2012 u 18:00 časova Nema komentara

Deca koja piju više vode jedu i više povrća i uopšte se zdravije hrane, pokazalo je istraživanje Univerziteta u Oregonu koje je sprovedeno da deci uzrasta od tri do pet godina. Deca kojoj su roditelji uz obrok poslužili vodu umjesto soka ili nekog drugog pića u proseku su pojeli više povrća poput šargarepa ili paprika.

Deca već u najranijem uzrastu slatka pića povezuju sa slanom i masnom hranom poput čipsa, pa ih ona navode na pogrešne odabire u ishrani.

Istraživači tvrde da se naše preferencije u pogledu hrane stvaraju prema onome što najčešće jedemo i pijemo.

Ako se na neku hranu naviknemo, ona nam postaje i ukusna, pa zato ne treba da odustanete čim dete prvi put odbije da pojede neko povrće.

Naučnici ističu da je jednostavna i najučinkovitija preporuka za roditelje kojima je važno da im se deca zdravo hrane posluživanje vode uz svaki obrok, a na taj način će se spriječiti i njihova kasnija gojaznost.

Ključne reči: , ,
Sviđa mi se (Nema glasova)
Loading ... Loading ...
Povezane vesti:

Ostavite komentar

Da bi se pored vašeg komentara uvek video vaš avatar idite na Gravatar servis, registrujte se i uz vaš email identifikujte odgovarajuću sličicu!
Vaš gravatar će biti isti kod svih komentara, na svim sajtovima koji podržavaju gravatare.