Upoznajte Gabrielle – novu IT tašnu iz Chanela

by | januar 5, 2017

Kada je daleke 1955. godine Gabriel Koko Šanel kreirala tašnu koja je dala ženama slobodu pokreta, istovremeno lepu i funkcionalnu, velika dizajnerka napravila je revoluciju u svetu aksesoara. Njeno zaveštanje već više od 30 godina nastavlja i obogaćuje neprevaziđeni Karl Lagerfeld. A sada, svetu mode on predstavlja novu tašnu – model nazvan Chanel Gabrielle

Pozivam vas da pogledate sve modele u galeriji ispod, pa, hajde da u komentarima biramo svoj favorit! 🙂

Priredila: Jasmina Ubiparip

03_SS-2017-RTW-SHOW---pictures-by-Stephane-Gallois_LD

Foto; PR/Chanel

Prvi put prikazana tokom ready-to-wear revije za proleće/leto 2017. godine, ova tašna prati futuristički duh kolekcije, ali se istovremeno osvrće na zaostavštinu velike Koko, koja je često koristila elemente muške mode da bi unela inovacije u žensku modu. I, zaista, Karlu su kao inspiracija za ovaj model poslužile futrole za dvogled koje su džentlmeni nosili tokom lova prebačene preko ramena.

Šta je ono što ovaj model tašne – osim neodoljivog izgleda – čini tako posebnom? Prvo tu je čvrsta, stabilna baza, zahvaljujući kojoj je tako lako u tašni pronaći baš ono što nam treba. I drugo, prilagodljivi kaiš – dvostruki lanac isprepleten sa kožom – omogućava da se tašna nosi na tri različita načina: na ramenu, dijagonalno prabačena preko tela ili dvostruko ukrštena.

02_SS-2017-RTW---Close-up-accessories---pictures-by-Stephane-Gallois_LD

Foto: PR/Chanel

U pitanju je tašna hobo stila, dostupna u tri formata: kao velika „shopper“ torba, manja tašna i ruksak i u većem broju kolornih varijacija.

Koja je vaš favorit? Hajde da biramo! 🙂

Jer, kada velika modna kuća kao što je Chanel lansira na tržište novi model tašne – to je veliki događaj, čak i za nas koje, i kada nam legne plata na račun, teško da ćemo moći da kupimo povratnu kartu za Pariz i organizujemo sebi shopping spree u Chanelovoj radnji na Place Vendôme. Ali, ovo je prilika da naučimo nešto novo o modnim trendovima, divimo se savršenom dizajnu, a zatim nova saznanja iskoristimo da razvijamo sopstveni stil – koristeći našu poslovičnu kreativnost i originalnost. Nije sve u novcu, zar ne?

Tagovi: