Sitkomi koji su oduševili i razočarali ove jeseni

Članak objavljen: 12.11.2014 u 9:00 časova

I ponovo zaključak jasan kao dan – jesen na američkim televizijama donela je još jednu prilično mršavo-anemično-posnu berbu uz podosta zbunjuće loših TV radova, a koje potpisuju i neke od potvrđenih velična među kreatorima i scenaristima viskog i višeg kalibra. Dramska ponuda je, ukupno uzev, katastrofično loša, dok se na polju sitkoma tu i tamo da probrati nešto vredno pažnje i pohvale sa zadrškom. Otud i ovaj osvrt na nove sitkomske darove – pod lupom su se našla tri valjana i dva sramotna nova TV rada ove sorte.

“Marry Me”

Iza ovog tipskog naziva krije se spoj rom-koma i sitkoma i novo autorsko čedo sve znamenitijeg Dejvida Kespa. TV glavešine su, kanda, odlučile da se oduže ovom autoru zbog ničim izazvanog ukidanja odličnog mu sitkoma “Happy Endings” pre par leta, te je Kespu pružena nova šansa da ispovrne staru formulu i da i ovu novu seriju sroči po meri svoje supruge, istinski neodoljive Kejsi Vilson.
Istina, Kejsi Vilson ponavlja svoju ulogu, a “Marry Me” ostavlja utisak nešto svedenije i zauzdanije varijante viđenog u “Happy Endings”, ali ta poznata mustra i dalje dosta dobro funkcioniše – humor je dovoljno bizaran, ritam gotovo pa frenetičan, likovi simpatični, dijaloška nadgornjavanja su duhovita i sveža, a odličnom se pokazala i saigra Kejsi Vilson i takođe nepogrešivog Kena Marina.

“Selfie”

Savim zgodan i privlačan sitkom na dosadašnjem uzorku obećava i “Selfie”, novo delo Emili Kapnek, autorke, nadajmo se, i dalje neugašenog minjona zvanog “Suburgatory”. “Selfie” se oslanja na osavremenjenu parafrazu čuvenog “Pigmaliona” i sudar oprečnosti – na sebe i na površnosti usresređene ekspertkinje za sve i ništa i njenog suzdržano-mrgodnog šefa. “Selfie” za sada ostavlja posve zadovoljavajući utisak, uz ogradu da skora umerena prepravka može samo dodatno da ukaže i na u ovom trenutku ne toliko uočljive kvalitete ovog ljudski šarmantnog sitkoma.

“Benched”

Nešto poliranja i uigravanja u hodu sigurno će dobro doći i prilično zabavnom favoritu nazvanom “Benched”. U pitanju je komedija o osramoćenoj korporativnoj advokatici koja biva izgnana u pakao javnog tužilaštva, gde će joj se, gle čuda, možda osmehnuti i nova prilika za veliku ljubav. Iako ova serija, koju je osmislila sve zapaženija epizodistkinja Mihaela Votkins, ne donosi suštinski ništa novo, “Benched” daje povoda za veru u nju i njene potencijale – humor je britak, a romansa u nastajanju deluje ubedljivo, i Elajza Koup nakon “Happy Endings” nanovo briljira… doduše, gotovo istim (glumačkim) sredstvima.

“Mulaney”

Mnogo povoda za rumen u obrazima od stida trebalo bi da bude nekakva kazna za početak za autore “Mulaney”-ja, nemuštog i nepriznatog rimejka neprevaziđenog “Sajnfelda”, pri čemu se voljeni sitkom ni o čemu izrodio u paradu usiljenog humora, neprijatne glume i jednog velikog ništa. Tek nešto malo bolji je “Bad Judge”, koji je osmislila En Heč, u kojoj se u bajatoj priči o navodno atipičnoj sudiji uludo arči nemali komičarski potencijal Kejt Volš (Grejeva anatomija, Fargo).

Izvor: City magazine

Ključne reči: , , , ,

Povezane vesti:

Zvezda serije “Tračara” izgubila milione u borbi za starateljstvo i bankrotirala
“Vesela ljubav”: Od seksa bez obaveza do braka!
Slavna glumica hrabro nastavlja borbu protiv raka
Koliko zarađuju najplaćenije TV zvezde

Ostavi komentar