Categories ZDRAVLJE

5 načina za aktivniji dan na poslu

Način života koji nam nameće ubrzani tempo, u vremenu u kojem živimo, uopšte ne prija našem organizmu. Većina ljudi provede oko 12 sati dnevno u sedećem položaju, bilo da su na poslu, kod kuće u autu ili u gradskom prevozu. Veliki broj časova, u toku dana, smo fizički neaktivni, što se posle izvesnog vremena može negativno odraziti na naše zdravlje.

Kada malo  bolje sagledamo listu naših aktivnosti, ili bolje reći neaktivnosti, shvatićemo da najviše vremena provedemo na poslu i u sedećem položaju. Međutim, kako ne možemo dati otkaz samo da bismo bili fizički aktivniji, potražili smo inovativne načine da kvalitetno izmenimo svoju rutinu na poslu.

Za vas imamo 5 predloga za aktivniji dan na poslu:

1. Ustanite više puta u toku radnog vremena

Ponekad je dobro da ustanete iz svoje stolice, i protegnete svoj skeletni aparat. Možete neko vreme i samo stajati, kako biste se otarasili letargije, pospanosti nakon pauze za ručak i povratili trezvenost koja je neophodna za dalji rad.

Pročitajte i…6 trikova za instant ravan stomak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA