Categories ZDRAVLJE

5 načina za aktivniji dan na poslu

2. Napravite pauzu

Napravite pauzu na svakih sat vremena da odete po čašu vode ili izađete na svež vazduh barem na pet minuta. Kada se vraćate u kancelariju, obavezno idite stepenicama, da biste podstakli usporenu cirkulaciju.

3. Razmrdajte se

Iako ste na poslu i sedite, postoje neke vežbice koje biste mogli da radite, a da vas kolege ne posmatraju začuđeno. Razgibajte noge ispod stola, protegnite ruke i ramena, kao i vrat. Sve te vežbice vi već znate, samo bi trebalo da počnete i da ih radite.

4. Razgovarajte i hodajte

Sastanke ne morate uvek održavati u kancelariji za stolom, možete na primer uvesti kolektivnu šetnju tokom koje ćete sklapati dogovore.

5. Jedite zdravo

Vrlo često, na poslu pojedemo sve i svašta. Opada nam koncentracija, ili nam je jednostavno dosadno, a najbolji način da tu dosadu prekratimo je da pojedemo nešto. Tu su uglavnom nezdravi snackovi prepuni ugljenihhidrata i šećera. Nezdravo je i da  gladujete na poslu, tako da je najpametnije napraviti unapred plan obroka, i obezbediti sve na vreme, kako biste sprečili sebe da dođete u situaciju da posegnete za nečim nezdravim.

Pročitajte…Zbog čega su voda i magnezijum važni tokom prazničnog perioda?

Zapratite nas na društvenim mrežama FacebookInstagramYoutube i pridružite nam se na Viber public chatu.

Foto: Thinkstock

Autor: T.V.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA