Categories ZDRAVLJE

5 saveta za kvalitetan i zdrav san

Zdrav san je od velike važnosti za poboljšanje životnog kvaliteta. Nenaspavani ste, nervozni, umorni i niste produktivni.

Nauka kaže da kvalitetan san treba da postane vaš prioritet. Kvalitetan  san odražava se na vaše telo, san, um i raspoloženje. Kvalitetan san podići će vašu produktivnost za lestvicu više.

Prema naučnim istraživanjima, odraslom čoveku potrebno je od 7 do 9 sati sna u toku noći. Naše telo je napravljeno tako, da je predviđeno da prespava oko trećinu našeg života. Iako mi san smatramo dangubnim i neproduktivnim delom našeg dana, istraživanja su pokazala da grešimo.Dokazano je da je spavanje zapravo aktivan period za naše telo.

U toku sna naše telo se regeneriše i odmara, sintetizuju se hormoni, rastu mišići i regenerišu se oštećena tkiva. Takođe je korisno za naš um, pomaže nam da utvrdimo i poboljšamo pamćenje.

Donosimo za vas 5 konkretnih saveta za kvalitetniji san:

1. Isključite uređaje u spavaćoj sobi

Plava svetlost i zračenje ne dopuštaju našem mozgu da se umiri, pa bi najbolje bilo da sve uređaje u spavaćoj sobi isključimo sat vremena pre odlaska u krevet. Na ovaj način stvorićemo pogodnu atmosferu za spavanje, i odmorićemo se kako treba.

Pročitajte i…Kako podneti nagle promene vremena

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA