Categories ZDRAVLJE

7 krivaca u čaši zbog kojih se lakše gojimo

Gubljenje kilograma nije nimalo lak posao. Pravilna ishrana i redovno vežbanje ključni su, no jednako je važno da pripazite i na ono što pijete. Zbog prekomerne konzumacije ovih sedam pića vrlo lako možete dobiti na težini.

Foto: Thinkstock

1. Punomasno mleko

Mleko je važno za zdravlje kostiju i zuba. No, ako je vaš cilj mršavljenje, onda biste trebali smanjiti konzumaciju punomasnog mleka i potražiti izvor kalcijuma u drugim proizvodima koji nisu mlečni, poput brokolija i žitarica.

2. Proteinski shake

ishrana bogata proteinima je vrlo važna, pogotovo ako vežbate i želite izgraditi mišićnu masu. No, ako želite smršati, onda biste trebali izbegavati konzumaciju proteinskog shakea nakon treninga.

Pročitajte i …8 načina da kontrolišete porcije koji sigurno daju rezultate

3. Sveži sok

Sveži sokovi dobra su opcija s vremena na vrieme, ali njihovo prečesto i prekomerno ispijanje nije idealno. Sadrže velik broj kalorija i šećera te vam neće pomoći pri gubitku kilograma.

Kliknite na sledeću stranicu…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Takođe zanimljivo!