Categories ZDRAVLJE

7 svakodnevnih navika koje uzrokuju loše držanje

Loše i iskrivljeno držanje može dovesti do jakih bolova u leđima, vratu i ramenima. U nastavku pogledajte najčešće krivce za loše držanje kojih možda niste ni svesni.

Foto: Thinkstock

1. Saginjanje tokom korištenja mobilnog telefona

Dok čitamo poruke na mobilnom telefonu ili surfujemo internetom, najčešće glavu i vrat saginjemo prema dole. Takav položaj stvara jak pritisak na vratni deo kičme. Zapamtite da mobilni telefon ne bi trebalo držati u ravnini grudi, već u ravnini očiju.

2. Korištenje mašine za prenja sudova

Ovo je još jedna tipična svakodnevna radnja koja može naštetiti našem držanju. Dugotrajno saginjanje leđa dok punimo i praznimo mašinu za pranje sudova može uzrokovati bolove u leđima. Umesto toga, probajte čučnuti tokom korištenja mašine za pranje sudova. Ako nemate velikih problema s kolenima ili iz zdravstvenih razloga ne smiete stajati u čučanju, ovo može biti i odlična svakodnevna vežba za noge i stražnjicu.ž

Proćitajte i… Otkrivamo zašto je plivanje odlično za svakoga

3. Neadekvatan grudnjak za velike grudi

Grudnjaci bi trebali rasteretiti naša leđa i vrat. Ako odaberemo neadekvatan model koji ne pruža pravilnu potporu grudima, samo ćemo dodatno opteretiti te delove tela. Ako vam se kopča grudnjaka na leđima stalno podiže prema gore, to znači da nemate grudnjak dobre veličine. Zbog toga grudi mogu stvoriti pritisak na kičmu zbog kojeg se loše držimo i osjećamo bolove.

Kliknite na sledeću stranicu…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

UREĐENJE DOMA