Categories ZDRAVLJE

9 pravila kojih se moramo pridržavati ukoliko želimo da oslabimo preko 10 kilograma

3. Zaboravite na čudotvorne, brze dijete

Da biste smršali i održali zdravu kilažu, potrebno je da usvojite zdravije navike. Rigorozne dijete funkcionišu samo kratkoročno, odnosno vratićete izgubljene kilograme onoga trenutka kada se prepustite svom uobičajenom jelovniku. Ne morate jesti manje porcije, već samo kvalitetniju i zdraviju hranu.

4. Počnite s jednom promenom

Ne odričite se svega odjednom. Najbolje je nove navike postupno uvesti u svoj život. Dovoljno je da odlučite ada ćete svakoga dana popiti više vode u danu, odreći se kasnih večera ili izbaciti šećer iz jutarnje kafe. Na taj način sprečićete frustraciju zbog držanja dijete.

5. Postavite sebi ciljeve

Lepo je stati na vagu i shvatiti da ste izgubili 5 kilograma ili da vam je potrebna odeća manje eveličine, ali dodatni motiv za mršaavljenje predstavljaju lični ciljevi. Ti ciljevi će vam omogućiti da se lakše nosite s trenutkom kada primetite da radite sve što trebate, ali da proces mršanja sporo napreduje. Lični cilj će vas sprečiti da odustanete.

6. Uvedite zdrave namirnice u ishranu

Pre nego što izbacite iz ishrane nezdrave namirnice poput slatkiša, uvedite u ishranu stvari koje nedostaju vašem organizmu. Za većinu ljudi to znači uvedite u ishranu više povrća i vode. Odlučite da ćete piti tri litra vode dnevno, jesti nekoliko porcija povrća. Ne samo da ćete na taj način poboljšati svoju probavu i ojačati imunitet, već ćete se i osećati sitije. Slatkiši vam vremenom više neće biti potrebni.

Pročitajte i…Istraživanje dokazalo: Najbolje vežbe za ravan stomak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA