Categories Ginekologija

PMS: Uz ove savete ćete ublažiti a potom i zaboraviti na menstrualne bolove u stomaku

Bolovi i grčevi u stomaku nisu ništa novo kod mnogih žena kada dobiju ciklus. Procedura se zna: ležanje u krevetu, držanje termofora na stomaku i lekovi protiv bolova. Međutim, da li su to jedine opcije koje pomažu?

Naravno da ne. Postoji više načina koji vam mogu pomoći da prebrodite ovaj kritičan period. Saznajte koji su to:

 

1. Pijte toplu vodu

Ima isti efekat kao i kada držite toplu flašu sa vodom na stomaku. Jedna čaša tople vode može učiniti čuda za vaš stomak.

 

2. Konzumirajte hranu bogatu kalcijumom i magnezijumom

Minerali koji se nalaze u zelenom povrću, avokadu, jogurtu i crnoj čokoladi deluju relaksirajuće na mišiće materice.

 

3. Ili pojedite bananu

Grčevi mogu biti izazvani deficitom kalijuma, prema mnogobrojnim istraživanjima, a banane su bogate njim.

4. Ananas

Ovo ukusno voće sadrži enzim bromelain za koji je dokazano da smanjuje bolove i grčeve.

 

5. Idite u šetnju

Možda vam deluje čudno i nemoguće, ali kretanje podpomaže brže kretanje krvi i pokreće endorfin koji će smanjiti grčeve.

 

6. Đumbir

Napravite sok od đumbira ili ga dodajte u limunadu.

2 komentara

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

UREĐENJE DOMA