Categories Zdrava ishrana

5 koraka da što lakše izbacite šećer iz ishrane

U poslednje vreme sve se više govori o štetnosti belih namirnica, brašna, pirinča, šećera… Osim na vitku liniju, šećer može negativno uticati na celokupno zdravlje, te izazvati tromost, nedostatak energije, a nagli skok ili pad šećera u krvi što može izazvati pojačanu glad i navesti vas da jedete više nego što treba, naročito slatkiše.

Foto: Guliver/Thinkstock
Foto: Guliver/Thinkstock

Poznate dame poput Kejt Hadson, Eve Longorije, Dženifer Aniston i mnoge druge, izbacile su šećer iz svoje ishrane i uz savete svojih nutricionista i ličnih trenera dovele su svoju figuru do savršenstva.

Pročitajte i… Ovo su 4 zdrave zamene za beli šećer

Iako je njima mnogo lakše da se oslobode nezdravih navika uz savete i pomoć stručnjaka, ove loše navike možete se lako rešiti i vi, i to mnogo lakše nego što mislite. Danas vam predstavljamo jednostavan plan kako da u 5 koraka što lakše izbacite šećer iz ishrane…

Koje korake treba da preduzmete kako biste što lakše izbacili šećer iz ishrane pročitajte na sledećim stranama… 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA