Categories Zdrava ishrana

Koje će vam namirnice pomoći da se osećate srećnije?

Ako je verovati nutricionistkinji Fioni Tuck, osećaj sreće možete prizvati i putem konzumacije određene vrste hrane.

Foto: Thinkstock

O dijetalnoj hrani znamo već gotovo sve, ali koliko poznajemo područje povezanosti hrane s našim raspoloženjem? Na prvu biste mogli pomisliti kako je osećaj sreće svakako povezan s dobrim cheat mealom, poput burgera ili slasnih palačinki, ali prevarili biste se. Takva teško svarljiva hrana vas možda ostavlja s trenutnim dobrim osjećajem, no dugoročno ne nosi ništa pozitivno, kako za vaše telo, tako i za um.

Pročitajte i… Konačan spisak: 8 najzdravijih namirnica na svetu

Nutricionistkinja Fiona Tuck se u svojoj knjizi “The Forensic Nutritionist” bavi upravo ovim pitanjem, te objašnjava koja će vam hrana potencirati osećaj sreće i zadovoljstva, a koju bi trebalo izbegavati. Za početak, upozorava da bi trebalo da znate kako je vaše telo “srećno” kad prima kvalitetne nutrijente. Morate mu osigurati dovoljnu količinu gvožđa, folne kiseline, vitamina D, vitamina B i triptofana, kako vam raspoloženje ne bi variralo. S druge strane, hrana koja sadrži velike količine masti i šećera može iscrpiti sve navedene nutrijente i rezultirati time da se osećate lošije. No, o kojim se to namirnicama radi u praksi?

Kliknite na sledeću stranicu…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Takođe zanimljivo!