Categories Zdrava ishrana

Koliko je kalorija potrebno vašem organizmu u odnosu na fizičku aktivnost

Svaki organizam ima različite potrebe za unosom kalorija, a one zavise od različitih faktora, kao što su godine, pol i visina. Ipak, postoji optimalan broj kalorija koji biste dnevno morali uneti u svoj organizam prema tome koliko ste fizički aktivni.

Ukoliko želite da zadržite svoju telesnu težinu i sprečite gojenje, trebalo bi da znate koliko tačno kalorija je potrebno vašem organizmu u odnosu na svakodnevnu potrošnju kalorija putem fizičke aktivnosti:

Vrlo aktivni

Ako svakoga dana važbate sat vremena ili više, ili radite vrlo naporan posao, dnevni unos kalorija za žene bi trebalo da bude od 2000 do 2500 kalorija, a za muškarce od 2500 do 3000.

Umereno aktivni

Ukoliko važbate od 30 do 60 minuta dnevno, žene bi trebalo da unesu oko 1900, a muškarci 2500 kalorija.

Slabo aktivni

Ako dnevno napravite od 5000 do 8000 koraka, ženi je potrebno 1800, a muškarcu 2200 kalorija.

Neaktivni

Ukoliko veći deo dana provedete sedeći, i ne napravite ni 5000 koraka, dovoljna količina kalorija za ženu je 1600 a za muškarca 1800 kalorija.

Pročitajte i…Osam zlatnih pravila zdrave ishrane

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA