Categories Zdrava ishrana

Koliko je kalorija potrebno vašem organizmu u odnosu na fizičku aktivnost

1800 kalorija dnevno

Doručak: kajgana od 2 jajeta, dve kriške integralnog tosta, dve kašike kikiriki putera, šolja kafe i 150g borovnica.

Užina: 30g orašastog voća (bademi, lešnici, pistaći…)

Ručak: dve kriške integralnog tosta, 85g pilećih krilaca, kašičica majoneza i 300g salate od avokada, začinjene origanom, pola kašičice ulja i prstohvatom soli.

Užina: jabuka

Večera: 100g svežeg lososa,  300g brokolija, začinjenog marinadom od ulja i belog luka, polovina pečenog krompira.

1600 kalorija dnevno

Doručak: kajgana od 2 jajeta, jedna kriška integralnog tosta, jedna kašika kikiriki putera i šolja kafe.

Užina: 30g orašastog voća (bademi, lešnici, pistaći…)

Ručak: dve kriške integralnog tosta, 85g pilećih krilaca i 300g salate od avokada, začinjene origanom, pola kašičice ulja i prstohvatom soli.

Užina: jabuka

Večera: 100g svežeg lososa,  300g brokolija, začinjenog marinadom od ulja i belog luka, polovina pečenog krompira.

Ukoliko vašu ishranu prilagodite vašoj fizičkoj aktivnosti, nema razloga da brinete da ćete se bezpotrebno ugojiti, a ukoliko samo malo smanjite potreban unos kalorija, možete čak i omršati.

Pročitajte i…Šta je TRE i kako vam može pomoći da izgubite višak kilograma?

Zapratite nas na društvenim mrežama FacebookInstagramYoutube i pridružite nam se na Viber public chatu

Foto: Thinkstock

Autor: T.V.

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA