Categories Zdrava ishrana

Uvek fit: Kada je najbolje jesti određenu vrstu hrane

Mnogima se dešava da se trude da jedu zdravo, ali kilogrami se i dalje lepe. Ovo nam se najčešće dešava ako nemamo redovne i uravnotežene obroke. Kako bismo imali uravnoteženu ishranu nutricionisti preporučuju da pazimo u kom periodu dana jedemo određene namirnice.

Da bismo izbegli prejedanje i obilne obroke potrebno je da više puta u toku dana unesemo namirnice koje su organizmu u tom trenutku najpotrebnije.

Oko podne našem organizmu su potrebni ugljeni hidrati, na primer,  integralni pirinač. Ova namirnica je puna ugljenih hidrata, sporo izgoreva,  sadrži i proteine i vlakna koji će sprečiti pad energije koji se obično događa oko 15 časova. Savršen popodnevni obrok je rižoto ili sushi.

Oko 16 sati je idealno vrijeme za zalogaj koji garantovano sprečava prejedanje – parče hleba ili tosta od celog zrna sa namazom od avokada. Ljudi se najčešće prejedaju kada dođu kući sa posla, ali hleb od celog  zrna sa namazom od avokada sprečiće da se to dogodi. Ovaj vrlo zdrav zalogaj zadovoljiće potrebu za ugljenim hidratima, zasititi vas i smanjiti apetit. Kada dođete kući nećete imati potrebu za preteranim konzumiranjem hrane. Kruh od celog zrna snabde će vas energijom za nekoliko sati, a zdrave masnoće iz avokada držaće vas sitima do večere.

Kliknite na sledeću stranicu…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA