9 saveta kako da se izborite sa stresom za minut

SHARE

Redovni treninzi pomažu u borbi protiv stresa, ali evo kako možete da se smirite na brzaka kada vam je to potrebno.

Foto: Guliver/Thinkstock
Foto: Guliver/Thinkstock

1. Dišite duboko

Duboko udahnite i izdahnite pet puta zaredom. Na taj način ćete “resetovati” nervni sistem, a kiseonik iz krvi će brzo stići do mozga.

Pročitajte i… 11 navika ljudi s prikrivenom depresijom: Da li ste među njima?

2. Plešite

To nije zgodno ako se nalazite u kancelariji, na primer, ali ako ste kod kuće, idealno je da se na ovaj način razmrdate i oslobodite stresa. Stručnjaci kažu da nema šanse da budete pod stresom dok igrate – ako promenite stanje tela, menja se i stanje uma.

3. Udaljite se

Ako se, primera radi, iznervirate na poslu, udaljite se na minut-dva iz prostorije, odnosno iz okruženja gde ste se pod stresom. Udaljavanje iz stresne okoline je signal nervnom sistemu da se umiri, a tako ćete i skrenuti misli sa onoga što vas nervira.

Još saveta kako da se što brže oslobodite stresa pročitajte na sledećim stranama…

Nema komentara

Ostavite komentar