Voće i povrće pomažu u ostavljanju pušenja

12.06.2012 u 18:00 časova Nema komentara

Ako želite da ostavite cigarete, možda vam voće i povrće mogu pomoći tome.

Jedno istraživanje Univerziteta u Bafalu pronašlo je vezu između ishrane bogate namirnicama i uzdržavanja od pušenja.

U istraživanju je učestvovalo preko 1.000 pušača uzrasta iznad 25 godina. Oni su odgovarali na pitanja o svojim pušačkim navikama i ishrani. Od njih je traženo da povećaju unos voća i povrća, ali nije ograničavan broj cigareta dnevno.

Nakon 14 meseci, istraživači su ponovo razgovarali sa ispitanicima i otkrili da se oni koji su jeli velike količine voća i povrća pušili manje tokom prethodnih meseci, dok su neki čak i u potpuno prekinuli sa ovom ružnom navikom.

Naučnici još uvek pokušavaju da otkriju uzrok ovih rezultata i kažu da su potrebna dodatna istraživanja, ali prepostavljaju da je razlog toga u činjenici da nakon voća i povrća duvanski dim nema lep ukus u ustima.

Ključne reči: , , , ,
Sviđa mi se (1 glasova)
Loading ... Loading ...
Povezane vesti:

Ostavite komentar

Da bi se pored vašeg komentara uvek video vaš avatar idite na Gravatar servis, registrujte se i uz vaš email identifikujte odgovarajuću sličicu!
Vaš gravatar će biti isti kod svih komentara, na svim sajtovima koji podržavaju gravatare.