Nađi vremena: Počinje edukativna kampanja o prevenciji raka grlića materice

by | januar 23, 2014

U okviru Evropske nedelje prevencije raka grlića materice počinje kampanja “Nađi vremena”, koja ima za cilj informisanje i edukaciju javnosti o važnosti očuvanja i unapređenja zdravlja žena.

prevencija raka grlica materice

Kampanja „Nađi vremena“ obuhvatiće niz različitih aktivnosti, a kroz svaku od njih biće skrenuta pažnja javnosti na to da je briga o zdravlju ujedno i briga o potomstvu, kao i da je preventiva najbolji lek za zdrav život.

Prvu aktivnost sprovešće studenti medicine, koji će, kao budući lekari, savetovati građane i građanke o važnosti redovnih ginekoloških pregleda i posledicama nebrige o sopstvenom zdravlju.

Studenti će u subotu, 25. januara na centralnim gradskim trgovima u Vranju, Preševu i Bujanovcu u periodu od 10 do 13 sati deliti informativno-edukativne brošure i bedževe koji bi trebalo da ih podsete da nađu malo vremena za sebe i redovne preglede.

Aktivnom ulogom žena i redovnim preventivnim pregledima mogu se na vreme otkriti rak dojke i grlića materice i pomoći u izlečenju i očuvanju zdravlja. Imajući to u vidu, a u želji da kvalitet zdravstvene zaštite žena na ovom području bude unapređen, Vlada Republike Srbije, opština Preševo, Evropska unija i Vlada Švajcarske preko EU PROGRES-a, finansirale su izgradnju i opremanje vanbolničkog porodilišta u Preševu“, istakla je Ana Nedeljković, saradnica na programu za dobro upravljanje.

Osim toga, kampanja „Nađi vremena“ obuhvata i emitovanje televizijskog spota i radio reklame na lokalnim televizijskim i radio stanicama, kao i bilborde koji su raspoređeni na nekoliko lokacija u Vranju, Preševu i Bujanovcu.

Stručni skup i konferencija će biti održani u Bujanovcu 4. februara 2014. godine, na Svetski dan borbe protiv raka, a za srednjoškolce i studente, biće organizovan niz edukativnih predavanja na temu povećanja znanja mladih za odgovoran odnos prema odgovorno seksualno ponašanje i važnosti reproduktivnog zdravlja, koje će sprovesti studenti medicine.

Kampanju finansiraju Evropska unija i Vlada Švajcarske preko Programa evropskog partnerstva sa opštinama EU PROGRES, a na terenu je sprovodi agencija V+O Communication.

Tagovi: